Städhjälpen

Checklista Flyttstädning

Ladda hem vår checklista/besiktningsprotokoll

  • Följande ingår ej i flyttstädning men kan avtalas och beställas separat
  • Väggtvätt (endast synliga enstaka fläckar torkas)
  • Taktvätt
  • Rengöring av lösa föremål (möbler, garderober, lampor, prydnader mm) som lämnas kvar i bostaden
  • Vattenlås
  • Golvbehandling så som vaxning eller polering
  • Persienntvätt
  • Hushållsmaskiner
  • Städning av Balkong/terrass
  • Putsning av inglasad balkong/terrass
  • Koppla ur elarmatur, lampor, hushållsmaskiner
  • Garage
  • Trädgård
  • Utsida fönsterbläck
  • Vindsutrymmen/förråd, övriga ytor
  • Användning av skurmaskin
  • Bortforsling av sopor eller liknande

Garanti

  • Om inget annat är överenskommet (en special deal mellan Städhjälpen och kund) så gäller garrantin i 3 dygn efter det att städningen är utförd.
  • I det fall kund upptäcker att något av städmomenten inte har blivit utförd på ett godtagbart sätt skall man så snart som möjligt ta kontakt med oss (senast 3 dagar efter städningen). Skicka mejl till info@stadhjalpen.nu eller ring på 042-450 68 40 under kontorstider.
  • Man skall förse oss med en tydlig lista på vilka av städmomenten man är missnöjd med
    (använda gärna checklistan ovan). Bifoga gärna bilder (dock inget krav)
  • Garantin gäller ej om nästa hyresgäst/köpare har hunnit flytta in.

OBS!
Det är viktigt att vi får veta om dina möbler eller golv kräver särskild behandling. Tänk på att meddela oss innan första städningen. Dyrbara och antika möbler och inredning låter vi vara ifred om du inte önskar att vi även städar dem, dock på egen risk.

Kontakta Städhjälpen

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så fort vi kan